Acquisitie

Succesvol in acquisitie

Veel verkopers vinden het lastig om te bellen en afspraken te maken met nieuwe klanten. terwijl ze weten dat “bellen” cruciaal is voor succes. En omdat goede verkopers voor aanwas van nieuwe relaties moeten zorgen, is het noodzaak om deze telefonische vaardigheden effectief toe te kunnen passen.

Dit probleem is herkenbaar voor ons. Daarom bieden we deze zeer praktische training met veel gereedschap. Hierdoor zal bellen niet meer lastig voor je zijn. Want in één dag zorgen wij ervoor, dat iedereen gaandeweg meer plezier krijgt in bellen. En omdat iedereen leert op een gestructureerde manier te werk te gaan, krijgen we allemaal een gevulde agenda. Met als gevolg meer omzet.

De juiste voorbereiding

Natuurlijk moeten we eerst uitvissen wie jouw potentiële klanten zijn, waar ze zitten en op welke manier je ze kan bereiken. Daarna krijgen de deelnemers inzicht in het voeren van succesvolle telefoongesprekken. Bovendien verrijk je jouw kennis over het verloop van eerste face-to-face gesprek. En dat zorgt niet alleen voor een brede glimlach op je gezicht, maar ook voor meer zelfvertrouwen.

Omdat de training je helpt om doelgerichte telefonische acquisitie te plegen, wordt bellen ineens makkelijker en minder stressvol. Met als resultaat meer afspraken en meer nieuwe klanten.

Resultaat van deze training

  • Een gestructureerde manier van werken zorgt voor meer afspraken;
  • De telefoon pakken is een peulenschil;
  • Inzicht over de inhoud van het face-to-face verkoopgesprek;
  • Zelfvertrouwen wordt versterkt;
  • Je komt sterker over;
  • Handig worden in het interesse creëren aan de telefoon;
  • Met een succesvol belscript in het begin zal je je zekerder voelen;
  • En je krijgt een nieuwe vaardigheid “Uitkomsten uitlokken”;
  • Oefeningen om gesprekken te sturen zorgen voor een flexibele houding;
  • Je zal nooit meer vergeten om te kwalificeren;
  • En in de toekomst zal je bezwaren eenvoudig pareren.

Voor wie

Deze training is voor iedereen die via de telefoon nieuwe klanten wil werven.

Onderwerpen

Tijdens deze training van één dag komen onder andere onderstaande onderwerpen aan bod:

  • Fasen van het telefoongesprek;
  • De drie voorwaarden van een acquisitiegesprek;
  • Waar gaat het om;
  • Het vervolggesprek;
  • Gesprekstechnieken om de behoeften van de klant te ontdekken;
  • Belscript;
  • Aandacht krijgen en de klant triggeren;
  • Klant belangrijk maken;
  • Koopsignalen herkennen en verzilveren;
  • Overtuigend overkomen;
  • Volgen en leiden;
  • Koopmotieven;
  • Bezwaren pareren;
  • Scores bijhouden en beter worden;
  • Tips en tricks.

De onderwerpen geven je een indruk hoe de training eruit zal komen te zien. Toch kan de inhoud iets verschillen per training, afhankelijk van de voorkennis, praktijkervaring en leerdoelen van de deelnemers. Voorafgaand aan de training worden aan de hand van een individuele intakegesprekken de leerdoelen van de deelnemers in kaart gebracht.

Dagprogramma:

Ontvangst: 8.30 uur
Aanvang: 9.00 uur
Einde: 17.00 uur

Blok 1: Waarom, Blok 2: Hoe, Blok 3: Script maken en Bezwaren pareren, Blok 4: Oefenen

Afsluiting 17.00

Plaats & data

De training wordt verzorgd in Eindhoven, Utrecht en Breda.

In Eindhoven op de volgende data:

– 10 april 2019

– 19 juni 2019

– 11 december 2019

Open inschrijving, per persoon

  • Investering – Training (excl. btw) € 395,00
  • Deze prijs is inclusief alle trainingsmaterialen, online opvolging, lunch, dranken en hapjes.

Certificaat

Na afronding van de training ontvang je een certificaat als bewijs van deelname

Inschrijfformulier training






Hoeveel deelnemers wil je aanmelden*

Meer informatie nodig?

Voor meer informatie, of om uit te vinden of Acquisitie training bij jouw organisatie past, adviseren wij een vrijblijvend oriëntatiegesprek. Gebruik het contactformulier of bel