Klantenreactie
Het Wauw-effect
07-02-2017
Zorgen voor een optimale klantbeleving
Klantbeleving vergroten zorgt voor een grotere klantwaarde en daarmee voor meer winst.
Hoe kunnen medewerkers worden ingezet om meer klantgericht te worden en om een betere klantbeleving te realiseren?
Deze onderwerpen komen aan bod bij de korte interactieve workshop "Het Wauw-effect".
De workshop biedt op een verhelderende en ludieke manier inzicht in, wie onze klanten zijn en in de manier waarop we met ze omgaan.
Je wordt je bewust van de wijze waarop het niet moet en je krijgt handige tips waardoor je kan zorgen dat je je klanten blij maakt. Met een blijvend Wauw-effect.
Voor wie: iedereen die meer wil weten hoe de klantbeleving kan worden versterkt en daarmee de tevredenheid en klantwaarde kan worden vergroot.
Investering: € 98,= (exc. Btw.)
Locatie: Helmond, Schootense dreef 1-7
Docent: Hans Bik