https://vimeo.com/147606472

Klantenreactie

"Ik heb meer trainingen van Hans gevolgd. Altijd met enthousiasme ontvangen en veel van geleerd. Direct toepasbaar. Bedankt."
Jan van Hapert (Directeur Liemar Software)

Collegereeks Q1 16


13-01-2016

Think Bik Collegereeks Q1-2016 - Communiceren als een LEIDER!

Wat heb je aan deze collegereeks?
Je wordt effectiever en gelukkiger in je werk. Je vergroot je invloed en versterkt je eigen leiderschap door jouw communicatieve bekwaamheid te vergroten. Je verdiept je kennis en ontwikkelt  concrete
vaardigheden die bij jou aansluiten.

Iets voor jou?
De collegereeks “Communiceren als een Leider” is voor leidinggevenden, teamleiders, professionals en zelfstandig ondernemers die willen werken aan de uitstraling van hun LEIDERSCHAP. Deelname vraagt een proactieve instelling, zelfwerkzaamheid, betrokkenheid en een tijdsinvestering. Een investering die zich terugbetaalt in het effectiever en met meer bezieling functioneren. Een waardevolle opbrengst voor jou, en zeker ook voor je collega’s en organisatie.

Welke onderwerpen en wanneer?
Voor dit kwartaal worden de colleges gehouden op woensdagavond van 19:00 tot 22:00 uur op de volgende data:

Onderdeel                Competentie                    datum

 1. Gespreksvoering   Voor professionals         13-01-16
 2. Non verbaal           NVC voor leiders             20-01-16
 3. Presenteren           Netwerken/Pitchen        27-01-16
 4. Presenteren           Spreken i/h openbaar    03-02-16
 5. Sociale media        Meer uit LinkedIn           17-02-16
 6. Gespreksvoering   Actief Luisteren en
                                    vraagtechnieken            24-02-16

 7. Gespreksvoering   Acquisitie                        02-03-16
 8. Non verbaal           Gedachten lezen             09-03-16
 9. Gespreksvoering   Onderhandelen en
                                      overtuigen                    16-03-16


Waarom deze collegereeks?
Leidinggevenden en professionals beleven meer plezier, hebben meer invloed, krijgen meer gedaan bij anderen en zetten betere resultaten neer wanneer zij beter communiceren en zijn toegerust met specifieke vaardigheden op de gebieden van:
 - Presenteren,               - Gespreksvoering
 - Non-verbaal gedrag en - Netwerken.

Daarnaast is onze tijd vandaag schaarser dan ooit. We willen meer doen in minder tijd en tegelijk onszelf blijven ontwikkelen. En, we willen direct resultaat. Met deze reeks interactieve trainingen, leer je in korte tijd specifieke communicatieve vaardigheden, die je direct kan toepassen. Je werkt aan persoonlijke groei en effectiviteit.

Investering (excl. BTW).
€ 891,= voor de volledige reeks van 9
€ 550,= voor 5 modules naar keuze
€ 125,= per losse module

Theorie en praktijk.
De training bestaat uit twee blokken.
Eerst wordt de theorie besproken en in het tweede deel wordt behandeld hoe jij de stof praktisch kan toepassen. Er is royaal gelegenheid om te oefenen.

Aanpassingsvermogen.
Deze complexe, dynamische en snel veranderende tijd vraagt om leidinggevenden en professionals die zich snel kunnen aanpassen en makkelijk kunnen communiceren.
Communiceren als een LEIDER is sturen door te communiceren in een complexe omgeving, in verbinding met de wereld om je heen en in interactie met collega’s en klanten, met meer invloed en meer impact.

In deze inspirerende collegereeks krijgt je kennis en vaardigheden over communiceren.
De reeks speelt in op de tijdgeest van nu en brengt je verder in je persoonlijke ontwikkeling en effectiviteit.

Een reeks van negen korte wekelijkse bijeenkomsten, met een logische opbouw en structuur. Centraal staat: Communiceren als een LEIDER! - effectiever worden in communicatie, interactie en leiderschaps- en beïnvloedingsvaardigheden.

Groepsdynamiek.
De kennis en ervaring van maximaal 12 deelnemers wordt gedeeld, waardoor je nog meer rendement haalt uit deze training.

Waar?
De trainingen worden gegeven in Eindhoven

Programma.
1. Praktische professionele gespreksvoering 
   
Klant- en koopgedrag. Op een gestructureerde manier gesprekken voeren met mensen die je nog 
    niet (goed) kent. Snel rapport maken (een klik krijgen). Doelgericht en efficiënt een win-win
    gesprek voeren. Het commerciële gesprek komt uitgebreid aan bod.
    En, hoe je om een toezegging vraagt.
2. Non-verbaal gedrag voor leiders 
    Gedrag van anderen lezen. Koning en knecht. Strategische opstellingen aan tafel.
    Bewust een houding kiezen. Stemgebruik, klank, toon, intonatie, spreeksnelheid, timbre.
    Emotie-beïnvloeding door verandering van houding.
3. Netwerken en pitchen 
    De functie van netwerken. Verwachting en doel. De vijf eisen van een succesvolle pitch.  
    Verschillende soorten. Het schrijven en geven van een kort en bondig verkoopverhaal.
4. Spreken in het openbaar 
    Op een ontspannen manier en met een magnetische uitstraling je verhaal vertellen aan een groep.  
    Beeldend spreken. Vaag zijn of specifiek. Verhalend spreken. Aandacht krijgen en vasthouden.
5. Hoe haal je meer uit LinkedIn 
    Het zoeken van interessante contacten en het benaderen hiervan.
    Omzet verhogend werken.
6. Actief luisteren en vraagtechnieken 
    De onderste steen boven krijgen. Anderen uithoren. Snel vertrouwen winnen.
    Aandacht geven. Oplossingsgericht vragen stellen. Uitkomsten uitlokken.
7. Acquisitie 
   
Afspraken maken met nieuwe klanten. Professioneel, eenvoudig en met plezier?
    Zorg dragen voor een volle agenda.
8. Gedachten lezen 
    Bepalen op welke manier jouw klant informatie verwerkt en hoe je daar het beste op kan inspelen?
    Observerend communiceren.
9. Onderhandelen en overtuigen 
    Je wapenen tegen de trucs van anderen bij het onderhandelen.
    Overtuigingstechnieken die werken.      

                                    

Sitemap - Bik Communicatie - Act positive, think Bik.