Klantenreactie

Hans heeft me inzichten gegeven, waardoor ik mijn angst om voor een grote groep te staan naar mijn idee heb overwonnen. Bij mij was dit een groot probleem en nu kan ik me focussen op inhoud van mijn presentatie! Ik voel me veel zekerder. Hans dank hiervoor! En zoals gezegd deze training verdient een dikke 9 en wellicht zelfs een 10. (maar ja wanneer geef je die he)
Alexander Nelissen (Directeur Mediaversa)

Het Wauw-effect


07-02-2017

Zorgen voor een optimale klantbeleving

Klantbeleving vergroten zorgt voor een grotere klantwaarde en daarmee voor meer winst.
Hoe kunnen medewerkers worden ingezet om meer klantgericht te worden en om een betere klantbeleving te realiseren?

Deze onderwerpen komen aan bod bij de korte interactieve workshop "Het Wauw-effect".
De workshop biedt op een verhelderende en ludieke manier inzicht in, wie onze klanten zijn en in de manier waarop we met ze omgaan.
Je wordt je bewust van de wijze waarop het niet moet en je krijgt handige tips waardoor je kan zorgen dat je je klanten blij maakt. Met een blijvend Wauw-effect.

Voor wie: iedereen die meer wil weten hoe de klantbeleving kan worden versterkt en daarmee de tevredenheid en klantwaarde kan worden vergroot.

Investering: € 98,= (exc. Btw.)

Locatie: Helmond, Schootense dreef 1-7

Docent: Hans Bik

Sitemap - Bik Communicatie - Act positive, think Bik.