Think Bik jaargroep from <

Klantenreactie

"Na enkele sessies met Hans Bik gaat het licht "echt" schijnen. Ik scoor nu in mijn doelgroep 1 afspraak op drie calls (koud). Uit vier sales gesprekken worden drie prospects ook daadwerkelijk klant."
Clemens Waters (gerechtsdeurwaarder)

Ondernemers Academy 2


12-06-2017

Heb je genoeg van moeizame acquisitie die te weinig oplevert?
Wil je meer klanten en meer inkomen?
Sta je open voor nieuwe methoden, waarmee je jouw product of dienst sterk kan neerzetten?
Kom dan naar De Ondernemers Academy en volg de Masterclass Commerciële Vaardigheden.
Wat deze Masterclass inhoudt en wat je ermee wint, lees je hier.
De Ondernemers Academy: met, voor en door ondernemers.

Op maandag 12 juni 2017 starten we met deze unieke opleiding!

De Ondernemers Academy bereidt ondernemers en leidinggevenden voor op de ontwikkelingen van nu en in de toekomst.

In 10 dagen, gespreid over een jaar, krijg je effectieve strategieën, tools en nieuwe inzichten op het gebied van: marketing, sales, sociale media, gedragswetenschappen, netwerken, onderhandelen en communicatie. Combinaties van psychologie en economie, die je nodig hebt om succesvol te zijn in het nieuwe tijdperk.

Voor wie?
De opleiding is bedoeld om:
- jouw persoonlijke effectiviteit te vergroten,
- te leren de regie te nemen in een gesprek,
- effectiever te communiceren,
- leren om anderen sneller te overtuigen,
- beter begrepen te worden,
- je personeel commerciëler te maken
- het gedrag van anderen te kunnen lezen,
- beter te scoren met (verkoop)gesprekken,
- sterker te worden in acquisitie,
- duidelijker over te komen,
- jezelf onderscheidend te kunnen neerzetten,
- je assertiviteit te vergroten.

Wat heb je aan deze opleiding?
Je bereikt en krijgt:
- persoonlijke en zakelijke groei,
- meer sturing, beheersing en macht,
- een relaxtere houding bij presentaties,
- inzicht om makkelijker te scoren,
- betere (verkoop)gesprekken,
- meer commerciële afspraken,
- professionelere (interne) gesprekken,
- een ijzersterke communicatietechniek,
- meer omzet, meer invloed en meer winst.

Nieuw netwerk.
Naast effectieve en praktische oplossingen, krijg je, in de andere deelnemers, een nieuw netwerk, dat je helpt bij het groeien van jouw onderneming.

Maandelijks.
Eén dag per maand in een andere omgeving, even weg van je eigen bedrijf. Tijd voor jezelf. Tijd voor iets nieuws. Tijd om te delen en te reflecteren. Tijd voor energie en inspiratie.
Uitgebreide herhaling zorgt voor een langdurig leerresultaat. Met feedback van de andere deelnemers kan je je vaardigheden en aanpak aanscherpen. Je wordt onbewust bekwaam.

Er is branche-exclusiviteit. Er mag maar één deelnemer per beroepsgroep aansluiten. Hierdoor is de leeromgeving veilig en nodigt uit om te delen.
Stel je stoel nu veilig en schrijf snel in.
Er zijn maximaal 12 deelnemers.

Praktisch.
De behandelde strategieën en methoden kan je direct in de praktijk toepassen.
Je kan er direct van profiteren.
- Een prima vorm van permanente educatie,
- Het geleerde is direct praktisch toepasbaar,
- Gespreid leren voor optimaal leerresultaat,
- Tussentijdse ervaringen worden aangescherpt,
- Kennis uit de groep wordt gedeeld,
- Leren op een zeer ontspannen manier,
- Hoog niveau en zeer toegankelijk.

De training valt altijd op maandag.
Er is rekening gehouden met vakantieperioden.

De onderwerpen
Dag 1 : Topspin selling (een ijzersterk verkoopmodel). Doelgroepen, koopgedrag, motivatie, prioriteiten, vragen stellen, verkoopproces, gesprekstechniek, snel vertrouwen winnen. Meteen aan de slag.
Dag 2 : Acquisitie. Afspraken maken, hoe doe je dat professioneel, eenvoudig en met plezier? Direct doen.
Dag 3 : Non verbale communicatie. Gedachten lezen van de klant. Hoe maak je een goede eerste indruk?
Dag 4 : Communiceren in 3D. Hoe verwerkt mijn klant informatie. Hoe kan ik daar het beste op inspelen?
Dag 5 : Vraagtechnieken. Oplossingsgericht vragen stellen. Doelstellingen en wensen van klanten uitlokken.
Dag 6 : Netwerken. Jezelf en je bedrijf zodanig presenteren dat mensen zaken met je willen doen.
Dag 7 : Sociale media. Hoe kan je ervan profiteren?
Dag 8 : Emoties managen. Van jezelf en vooral van de klant. Je leert be?nvloeden en overtuigen.
Dag 9 : Telefonische acquisitie. De basis voor een volle agenda. Samen afspraken maken.
Dag 10: Het totale plaatje. Herhaling en certificering.

Locatie, tijden, lunch en investering.
Trainer: Hans Bik
De opleiding wordt verzorgd in Eindhoven.
De koffie staat klaar om 8:45 uur.
We starten om 9:15 uur tot 17:00 uur.
Lunch wordt volledig verzorgd. 
All-in Investering: 12 maandelijkse termijnen van € 175,00 exclusief btw.
inclusief lesmateriaal en benodigdheden.

 

 

Sitemap - Bik Communicatie - Act positive, think Bik.