Slimmer worden en meer omzet. Exclusief, leren van en delen met andere ondernemers. 18/05/2016 Haal meer uit Linkedin.
Hoe haal je meer uit Linkedin? Online en offline. Zoeken, vinden, benaderen en afspraken maken. 06/06/2016 Ondernemers Academy 2
Slimmer worden en meer omzet. Exclusief, leren van en delen met andere ondernemers. 13/09/2016 Top-Spin-Selling
Meer omzet, meer klanten, een betere conversie? Zeer praktisch, simpel en snel. 14/09/2016 Collegereeks Q4
Communiceer als een LEIDER en wordt gelukkiger, effectiever en stop met onnodig tijdverspillen. 21/09/2016 Non verbale communicatie
Workshop: "De verborgen kracht van lichaamstaal." 21/09/2016 Verkoopgesprekken
De bewezen meest succesvolle manier voor het voeren van verkoopgesprekken. 22/09/2016 Het Wauw-effect
Zorgen voor een Wauw-effect bij de klant en maak meer winst. 23/09/2016 De elevator pitch
De kracht van jouw elevator pitch. 28/09/2016 Netwerken / Pitchen
Leer doelgericht netwerken. Leer de vijf eisen van een succesvolle pitch. Leer verschillende soorten pitches en welke voor jou het meest effectief is. 20/10/2016 Effectief acquireren
Hoe je belt en afspraken maakt.
Klantenreactie
Nieuws
Meer nieuws
Wat we doen, voor wie en wat het oplevert.
Missie
Wij geloven dat als mensen elkaar beter begrijpen, het leven er heel anders uit zou zien. Mensen krijgen meer plezier, meer energie en meer vertrouwen. Wij willen daaraan bijdragen.
Visie
Iedereen kan zijn/haar communicatie vaardigheden verbeteren. Wanneer je deze vaardigheden beheerst, bereik je niet alleen je doelen sneller, maar ook met minder inspanning. De klanttevredenheid en loyaliteit neemt toe en onnodige tijdverspilling wordt voorkomen.
Kernwaarden
- Praktisch
- Oplossingsgericht
- Positief
Doel
Mensen helpen in hun ontwikkeling en groei, door ze te leren beter te communiceren.
Daarvoor verzorgen we trainingen en persoonlijke coaching.
Gedragscode (Orde van Bedroepscoaches)
Wij onderschrijven de ethische gedragscode van de NOBCO (Nederlandse orde van Beroepscoaches).
Deze hebben te maken met Respect, Integriteit, Verantwoordeljkheid en Professionaliteit.
Hier is de volledige tekst in PDF-formaat.
Veel gestelde vragen
Q. Werken jullie landelijk?
A. Ja, echter wij richten ons met name op het werkgebied Zuid Nederland en België.
Q. Richten jullie je op een bepaalde doelgroep?
A. Ja. Wij richten ons op het MKB met tussen 20 en 250 medewerkers. Ondernemers, leidinggevenden, afdelingshoofden, projectleiders. professionals die het moeten hebben van hun communicatieve vaardigheden om anderen in beweging te krijgen en te overtuigen.
Q. Hoe bepaal je wat de meest geschikte training voor iemand is?
A. Eenvoudig! Je kan altijd even bellen. We helpen je graag. 040-7876453
Q. Hoe werkt jullie strippenkaart?
A. Simpel!. Bepaal eerst wat je wilt bereiken. Maak vervolgens een afspraak om samen met ons te inventariseren of en hoe deze doelstelling het beste kan worden behaald. Daarop volgt een inschatting van de werkzaamheden in tijd. Kies vervolgens de kaart die daar het beste bij aansluit.