12/08/2013 Verkoopgesprekken
De structuur van een succesvol verkoopgesprek. 22/08/2013 Effectief acquireren
Hoe je belt en afspraken maakt. 02/09/2013 De elevator pitch
De kracht van jouw elevator pitch. 09/09/2013 Non verbale communicatie
De verborgen kracht van lichaamstaal. 17/09/2013 Klantgericht
Klantgericht of klantvriendelijk?
De structuur van een succesvol verkoopgesprek. 22/08/2013 Effectief acquireren
Hoe je belt en afspraken maakt. 02/09/2013 De elevator pitch
De kracht van jouw elevator pitch. 09/09/2013 Non verbale communicatie
De verborgen kracht van lichaamstaal. 17/09/2013 Klantgericht
Klantgericht of klantvriendelijk?
Klantenreactie
"De manier waarop Hans zijn trainingen geeft zorgt ervoor dat je de hele avond geboeid bent en actief meedoet. Als groep krijg je energie en voer je verschillende oefeningen uit. Erg leerzaam."
Holly Verschuren, Acquisition, Sales, Calculation, Verschuren Interieurbouw BV