Slimmer worden en meer omzet. Exclusief, leren van en delen met andere ondernemers. 18/05/2016 Haal meer uit Linkedin.
Hoe haal je meer uit Linkedin? Online en offline. Zoeken, vinden, benaderen en afspraken maken. 06/06/2016 Ondernemers Academy 2
Slimmer worden en meer omzet. Exclusief, leren van en delen met andere ondernemers. 13/09/2016 Top-Spin-Selling
Meer omzet, meer klanten, een betere conversie? Zeer praktisch, simpel en snel. 14/09/2016 Collegereeks Q4
Communiceer als een LEIDER en wordt gelukkiger, effectiever en stop met onnodig tijdverspillen. 21/09/2016 Non verbale communicatie
Workshop: "De verborgen kracht van lichaamstaal." 21/09/2016 Verkoopgesprekken
De bewezen meest succesvolle manier voor het voeren van verkoopgesprekken. 22/09/2016 Het Wauw-effect
Zorgen voor een Wauw-effect bij de klant en maak meer winst. 23/09/2016 De elevator pitch
De kracht van jouw elevator pitch. 28/09/2016 Netwerken / Pitchen
Leer doelgericht netwerken. Leer de vijf eisen van een succesvolle pitch. Leer verschillende soorten pitches en welke voor jou het meest effectief is. 20/10/2016 Effectief acquireren
Hoe je belt en afspraken maakt.
Klantenreactie
Nieuws
Meer nieuwsTrainingsMoment
18-03-2016
Een persoonlijke trainingservaring, gericht op concrete gesprekssituaties
Met de methode van TrainingsMoment biedt Bik Communicatie organisaties een unieke en andere manier om medewerkers te ontwikkelen op het gebied van communicatieve vaardigheden.
Meestal vindt vaardigheidsontwikkeling plaats door groepstraining. Het individuele rendement voor deelnemers aan groepstrainingen is vaak beperkt. De tijd en veiligheid om persoonlijke leerdoelen echt te ontwikkelen is bijna nooit aanwezig.
Daarom verzorgt Bik Communicatie volgens de methode van TrainingsMoment persoonlijke trainingssessies gericht op concrete gesprekssituaties. Zo trainen wij verschillende van uw medewerkers op één dag individueel in het voeren van verschillende gesprekssoorten. Voor de ene medewerker kan dit bijvoorbeeld een sollicitatiegesprek zijn, terwijl een andere medewerker zich wil bekwamen in het voeren van een verzuimgesprek.
De persoonlijke trainingssessies duren 60 minuten en worden begeleid door een ervaren communicatietrainer en een professionele acteur.
Door het persoonlijke en intensieve karakter van de training bereikt uw medewerker een maximale trainingsopbrengst in een veilige leeromgeving. In een zeer korte tijd worden leerpunten zichtbaar, wordt concrete feedback gegeven en oefent uw medewerker zijn of haar belangrijkste gespreksvaardigheden.
Leren volgens de methode van TrainingsMoment is dus echt een ervaring van een training op maat!
Wat levert het u op?
Met deze methode zorgt u voor:
- Permanente educatie
- Verdere ontwikkeling leidinggevenden
- Uniforme structuur voor specifieke gesprekken
- Vergroten van vertrouwen
- Vergroten tevredenheid medewerkers
- Verbeteren kwaliteit communicatie
- Toename effectiviteit medewerkers
- Vermindering verzuim
- Individuele manier van trainen,
- In weinig tijd leren met een hoog rendement
De TrainingsMomenten
De TrainingsMomenten die Bik Communicatie u aanbiedt liggen allemaal op het terrein van de werk-gerelateerde communicatie tussen leidinggevenden en medewerkers. U kunt hierbij denken aan een slecht-nieuwsgesprek, een loopbaangesprek, of bijvoorbeeld een feedbackgesprek.
Hieronder vindt u alle gesprekssoorten die u volgens deze methode kunt trainen.
• Slecht-nieuws gesprek (het vertellen van slecht nieuws aan een medewerker)
• Signalerings-/preventiegesprek (bespreken van uw zorgen op toekomstig arbeidsverzuim)
• Sollicitatiegesprek (het voeren van een aanstellingsgesprek met een sollicitant)
• Functioneringsgesprek (een tweegesprek over de stand van zaken in het werk)
• Feedbackgesprek (uw medewerker of collega bewust maken van onbewust gedrag)
• Beoordelingsgesprek (een gesprek over de resultaten van de werkzaamheden)
• Discipline-/correctiegesprek (bij het niet nakomen van afspraken of ongewenst gedrag)
• Loopbaangesprek (een gesprek over loopbaanwensen en –perspectieven)
• Exitgesprek (een gesprek waarin u leert van een vertrekkende medewerker)
• Opvang en nazorg gesprek (eerste opvang/ nazorggesprek/ monitoringgesprek)
• Verzuimgesprek (telefonische verlofaanvraag/ contactgesprek/ frequent verzuim gesprek)
Meer weten?
Wilt u weten welke toegevoegde waarde wij u kunnne bieden, neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. 040-7876354