02/12/2015 Effectief acquireren
Hoe je belt en afspraken maakt. 13/01/2016 Collegereeks Q1 16
Communiceer als een LEIDER en wordt gelukkiger, effectiever en verspil minder tijd. 15/02/2016 De Ondernemers Academy
Slimmer worden en meer omzet. Exclusief, leren van en delen met andere ondernemers. 17/02/2016 Haal meer uit Linkedin.
Hoe haal je meer uit Linkedin? Online en offline. Zoeken, vinden, benaderen en afspraken maken. 18/02/2016 Klantgericht
Klantgericht of klantvriendelijk? 06/04/2016 Collegereeks Q2
Communiceer als een LEIDER en wordt gelukkiger, effectiever en verspil minder tijd.
Hoe je belt en afspraken maakt. 13/01/2016 Collegereeks Q1 16
Communiceer als een LEIDER en wordt gelukkiger, effectiever en verspil minder tijd. 15/02/2016 De Ondernemers Academy
Slimmer worden en meer omzet. Exclusief, leren van en delen met andere ondernemers. 17/02/2016 Haal meer uit Linkedin.
Hoe haal je meer uit Linkedin? Online en offline. Zoeken, vinden, benaderen en afspraken maken. 18/02/2016 Klantgericht
Klantgericht of klantvriendelijk? 06/04/2016 Collegereeks Q2
Communiceer als een LEIDER en wordt gelukkiger, effectiever en verspil minder tijd.
Klantenreactie
Hans heeft een training en presentatietechniek gegeven. Hans speelde goed in op de vragen van de aanwezigen. En haalde veel voorbeelden en technieken aan van NLP / Tony Robbins, en die vind ik sowiso geweldig. Het was/is een zeer leerzame ervaring.
Twan van den Akker