12/08/2013 Verkoopgesprekken
De structuur van een succesvol verkoopgesprek. 22/08/2013 Effectief acquireren
Hoe je belt en afspraken maakt.
02/09/2013 De elevator pitch
De kracht van jouw elevator pitch. 09/09/2013 Non verbale communicatie
De verborgen kracht van lichaamstaal. 17/09/2013 Klantgericht
Klantgericht of klantvriendelijk?

Klantenreactie

"Ik heb meer trainingen van Hans gevolgd. Altijd met enthousiasme ontvangen en veel van geleerd. Direct toepasbaar. Bedankt."
Jan van Hapert

Sportivity Service kiest Bik.


01-11-2012

In samenwerking met Sport en evenementen complex de Heiberg verzorgde Sportivity Service ook dit jaar een heel plezierige middag voor haar klanten.

Onder het genot van een hapje en drankje kregen de aanwezigen informatie over verschillende onderwerpen.

Net als vorig jaar was Hans Bij één van de keynote speakers. Hij deelde op een interactieve manier met de aanwezigen de regels van het nieuwe netwerken 3.0. Hans vertelde ook over de meest recente ontwikkelingen op het  gebied van menseljik gedrag, met name het koopgedrag van mensen. En, hoe we deze kennis in onze eigen organisaties kunnen toepassen.

Al met al een geslaagd evenement!


Roland Garros iets voor jou?

Plattegrond Roland Garros 2011

Sitemap - Bik Communicatie - Act positive, think Bik.